WAT WE DOEN

Storytelling door middel van interieurontwerp.

Voor ons begint iedere nieuwe opdracht met het schrijven van een verhaal in tekst en beeld. Hier ontstaat de ziel van het geheel, het DNA. De reden waarom je je ergens fijn voelt.

Vanuit dat verhaal volgt het ontwerp: de indeling, het kleurgebruik, het meubilair, de verlichting, naam en grafische identiteit. En dan niet helemaal keurig, maar met een randje. Of het nou gaat om het ontwerp van een visrestaurant in Utrecht, het kantoor van een data analyticsbureau, de lobby van een toren van WTC Amsterdam of het bepalen van de interieur identiteit voor een nieuwe campus.

Voor ieder ontwerpproces volgen we dezelfde stappen. Aan de hand van deze stappen ontstaat een totaalbeeld met een ongepolijst karakter.

TALENT GEZOCHT

Pubblik&Vos is altijd op zoek naar nieuw talent. Dus als de drang om mooie dingen te maken je ’s nachts uit je slaap houdt, horen we graag van je. Neem contact met ons op.

Vlak naast het Plein vind je South of Houston, vernoemd naar de bekende wijk in New York.. Pubblik & Vos deed de totale inrichting en de grafische identiteit. Ze bedacht de naam, deed het ontwerp van het logo en de menukaarten, plus webdesign en signing. Ook bedacht Pubblik & Vos het gebruik van de geruite servetten en de clipborden. Het ontwerp werd genomineerd voor de Entree Hospitality & Style Awards. Categorie Best Bar & Restaurant design. En won!

Aan het oude café op de Jaap Eden IJsbaan waren veel van haar vaste bezoekers zeer gehecht geraakt. De komst van een nieuw café werd dan ook met argusogen gevolgd. In ons verhaal en het daaruit voortvloeiende ontwerp hebben we een sfeer neergezet die voor ons gevoel past bij de Jaap Eden IJsbaan en haar ambities. Hollands maar niet te. Pretentieloos. Voor geliefden, gezinnen, oude bekenden, buurtbewoners, klapschaatsers en jeneverdrinkers. Een plek waar iedereen zich welkom voelt. In de winter maar ook wanneer het geen weer is om te schaatsen.

 

Jaap Edenbaan over Pubblik & Vos

Pubblik&Vos wist in een zeer korte tijd een interieurontwerp en grafische identiteit neer te leggen én uit te voeren dat raakte aan de echte Hollandse sfeer van de schaatsbaan zonder oubollig te worden. Een knappe prestatie!

De naam van deze Franse Brasserie in het hart van Breda was het vertrekpunt voor het interieurontwerp. Brigitte Bardot, Frans en vrouwelijk. Het zonnige leven aan de cote d‘Azur. Je ziet het terug in de materialisering; een zinken bar, het marmer, de hexagon tegelvloer. Velours in een zacht roze kleur. Na een enorm succesvol eerste jaar, volgt nu Petit Bardot, een kleine wijnbar direct naast de grote zus.